کافینت آنلاین

کافی نت آنلاین

باهدف بهبود فرایند انجام امور اینترنتی غیر حضوری و عدم اتلاف وقت مشا عزیزان ، سایت کافی نت انلاین را تاسیس کردیم تا همواره بتوانیم خدمات مثبتی برای شما مشتریان گرامی فراهم نماییم.

معرفی کافینت آنلاین 

کافینت آنلاین  با افراد متخصص و پشتیبانی آنلاین تمام امور اینترنتی در حوزه امور مالیاتی ، امور شرکت ها ، بیمه ، سخا ، ثنا ، سازمان سنجش و آموزش ، امور پستی ،  امور مسکن و خودرو ، انواع وام امور مربوط به دولت از جمله یارانه ،سجام ،سهام عدالت و غیره را انجام میدهد . از دیگر خدمات ارائه شده این مرکز انجام امور مربوط به سایت میباشد که میتوانید برای خواندن بیشتر کلیک کنید. 

کافینت چیست ؟

کافی نت به مرکزی گفته میشود  که در ازای پرداخت مبلغی میتوانید نسبت به اجاره سیستم یادرخواست انجام کاری معین اقدام نمایید اولین کافی نت تاسیس شده در دنیا در سال 1988 در کره جنوبی در مقابل یک دانشگاه تاسیس گردید و نام آن را به کافه الکترونیک نام گذاری شد . 

زمان ورود کافینت به ایران 

در سال های ابتدای ورود و اشنایی مردم با اینترنت(سال1373)  اولین کافی نت ها پدید امدند اما به دلیل مکانیزه نشدن سازمان ها و ارگان ها و عدم ارائه خدمات اینترنتی ، صرفا کافی نت جایی برای اجاره سیستم و کپی یا پیرینت گرفتن شد. اما رفته به رفته با توجه به نیاز های سازمان ها ارگان ها دانشگاها و حتی کسب و کار های انلاین بر شمار کافی نت ها و کاربران ان افزوده شد ، تا جایی که نقش کافی نت هارا نمیتوان در جهان امروز از جمله کشور خودمون نادیده گرفت. 

باتوجه به پیشرفت روز به روز تکنولوژی و ارزشمند تر شدن زمان نسبت به گذشته سازمان ها با راه اندازی سایت های خود در بستر اینترنت در وقت مردم و هزینه های انان صرفه جویی بسزایی کردند، اما خبر خوش ان است که در این سایت میتوانید صرفه جویی بیشتری در  وقت و هزینه های خود کنید و  با سپردن کارهای اینترنتی غیر حضوری به ما مانند یک کافی نت بزرگ و حضوری و البته قابل اعتماد میتوانید کارهای اینترنتی خوددرا با کیفیت بالا و پاسخگویی 24 ساعته انجام دهید کافی نت انلاین CFNET به شما این اطمینان خاطر را میدهد در صورتی که درخواست شما نتیجه حاصله یا کیفیت مطلوب را نداشت تمام وجه شمارا که بعد از تحویل و موفقیت امیز بودن پروژه پرداخت کردید به شما برگرداند . 

نحوه کارکرد در کافینت آنلاین 

شما با ورود به صفحه اول سایت میتوانید از طریق فرم نوع اموری که دارید را انتخاب کرده و مدارک مربوطه را بارگذاری فرمایید بعد از انجام کار و تایید شدن توسط شما میتوانید مبلغ را پرداخت کنید از دیگر امکانات کافینت انلاین میتوانید امور مربوطه را پیگیری کنید و یا از انواع ثبت نام های به روز در بازه زمانی مختص به خودش مطلع شوید.

 

تعداد مشتریان
بیش از 1000 نفر
پرسنل مجموعه cfnet
5 نفر
مدت زمان انجام خدمات
کمتر از 12 ساعت

13 دیدگاه دربارهٔ «کافینت آنلاین»

  1. بازتاب: tadalafil

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *